13 Haziran 2024

Detoks Günleri


 Merhabalar Sevgili Dostlarım, nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Annemin fizik tedavisi bitti, inşallah daha iyi olacak. Maya' m iyi, maşallah. Ben de daha iyi olmaya çalışıyorum. Detoks' ta ikinci günüm. Yalnızca sıvı tüketiyorum. Dün çok iyiydim. Bugün sabah çok halsizdim, biraz daha yattım.  Şimdi biraz daha iyiyim. Ama yalnız başıma dışarı çıkmaktan korkuyorum açıkçası. Bu kez yalnızca sıvı detoksu ağır geldi galiba. Hava da çok sıcak olduğu için daha fazla etkilenmiş olabilirim. Yarın son gün. Ama  halsiz olursam yarın yapmayabilirim. Oruç gibi düşünelim, ilk bir iki sarsıyor sonra alışılıyor. Dün, çok iyiyim diye diye kendime nazar değdirdim galiba.  Ben, arınmak için, midemi küçültmek ve bayramda daha az yemek ayrıca  kilo vermeyi kolaylaştırmak için detoks yapıyorum. Umarım amacıma ulaşabilirim.  Diyetisyenim Büşra yeni doğum yaptığı için bunun için aramak, mesaj yazmak istemiyorum. Büşra ile her hafta kilomu ve vücut  ölçülerimi kendisiyle paylaşmak konusunda anlaştık. Bizde durumlar böyle dostlarım, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın. 


Hiç yorum yok: