10 Haziran 2024

Blogum 18 Yaşına Girdi


 Sevgili dostlarım merhaba, nasılsınız? Ben ve Maya iyiyiz. Annem de daha iyi olacak inşallah. Fizik tedavi görüyor. Dostlarım, bugün dolayısıyla Mutluluk  Mutfakta Gizlidir 18 yaşına girdi. Çok mutlu ve gururluyum. İnşallah sizlerle nice 18 yılları  deviririz. Geçtiğimiz Cuma akşamı dolayısıyla bir haftalığına izne ayrıldım. Bu hafta sıkça doktor kontrollerim olacak. Adeta sağlık izni oldu. Bugün sabah annemle hastaneye gittik, rutin kontrollerimiz, tahlillerimiz vardı. Sonra unutkanlık nedeniyle Nöroloji doktoruna gittim. Çarşamba günü terapistime gideceğim.  Cuma günü EEG ve Pazar günü  MR çekilecek hem de Kurban Bayramı' nın ilk günü. Ama MR' a hemen randevu vermelerine sevindik annemle. Ben,  son aylarda  iki kez daha Nöroloji doktoruna gittim ama MR' dan korktuğum için çektiremedim. Bir formül bulacağım artık. Eylem hanım korktuğumu öğrenince yalnızca 10 dk. lık bir işlem olduğunu vurguladı. Bu sabah Maya' m keyifsiz gibi geldi bana, telaşlandım ama sonra normale döndü bebişim.  Allah tüm can dostlarımıza sağlık, mutluluk, neşe, coşku versin. Can dostlarımız o kadar güzel, o kadar şirinler  ki Allah' ın  mucizeleri. Yaradılanı severim Yaradan' dan ötürü. Bizde durumlar böyle, sizler neler yapıyorsunuz, keyifler nasıl? İyi, mutlu, sağlıklı olun ve yeniden görüşünceye dek sağlıcakla kalın. 



Hiç yorum yok: