3 Mayıs 2024

Sağlıklı Yaşam Zamanı


Sevgili dostlarım merhabalar.  Nasılsınız, dilerim çok iyisinizdir. Biz de iyiyiz. 
Ben, Mart ayında,  diyetisyen kontrolünde diyete başladım. Ama tatlıdan da hamur işinden de vazgeçemiyordum.  Bunun sonucunda da kilo veremiyordum. Sonra diyetisyenimle son görüşmemizde detoks yapıp yapamayacağımı sordum. Olumlu yanıt aldım. Büşra bana detoks programı hazırlayıp gönderdi.  Bir hafta sonra yani geçen hafta üç gün boyunca detoks yaptım. Öyle sebze-meyve suyu ile beslenmedim. Bayağı bayağı yedim içtim. Listeyi burada paylaşmıyorum çünkü herkesin metabolizması farklı. Kan değerleri de öyle. Ama şunu belirtmek gerekir ki üç günden fazla detoks yaparsan metabolizma yavaşlıyormuş.  Ben de bile bile lades demek istemedim. 
Şimdi gelelim sadede bu üç günlük yemeli içmeli detoks sonrası tatlı, hamur işi  yemez oldum. Vücut 21 gün sonra tatlıdan uzaklaşırmış. Bana 3 gün yetti. Evet,  sabah dönüşümlü olarak reçel ya da bal yiyorum. O kadar. Çok kararlıyım, bir süre kendime hamur işini ve tatlıyı yasakladım, aramıyorum da. Bugün müdür yardımcım Ayşe Hoca pasta kursunda ay çöreği yapıp bana da verdi. 10 dakika boyunca ay çöreğine baktım, ay çöreği de bana baktım. Dayanamayıp yesem kendime ihanet etmiş olurum diye yemedim. İş arkadaşım Tuba'ya verdim. İlk kez bu kadar kararlıyım, Allah izin verirse zayıflayacağım. 
Sağlıklı yemekler yiyoruz, daha da sağlıklı besleniyorum. Burada diyet dostu sağlıklı tarifler paylaşacağım Sevgili Dostlarım. Şimdilik benden bu kadar,   yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın. 




 


Hiç yorum yok: