15 Kasım 2023

Doğum Günüm

 

    Merhabalar sevgili dostlarım, nasılsınız? Bugün benim doğum günüm. 50'li yaşların ortalarına doğru ilerliyorum. Otuz yaşıma girerken bunalıma girmiştim. Kırklı yaşları daha hafif atlattım, 50 yaşıma da pandeminin gölgesinde girdim. Ama okullar kapandığı için çok mutlu olmuştum dolayısıyla 50 yaş bunalımına girmedim. Her yaşın ayrı bir güzelliği var. Yeni  yaşımda kendime hediyem var, yeni yılda sonuç alacağım inşallah. Eğer istediğimi gerçekleştirebilirsem siz dostlarımla paylaşırım.  Ama şu kadarını paylaşabilirim, alerjilerimin kaynağını araştırmak, kilo vermemi zorlaştıran besinleri bulmak için gıda intoleransı testi yaptırdım. Sonuçları merakla bekliyorum. siz dostlarımla sonuçları paylaşırım. Ecem (diyetisyenim), bende tiroid eksikliği olduğunu söyleyince büyük ihtimalle gluten duyarlılığı olabileceğini söyledi. Ama ben ekmekten vazgeçemem, ekşi mayalı ekmek tercih ederim. Çünkü glutensiz ürünler çok aşırı pahalı.  Devir ekonomi devri.                                                                                                   Sevgili dostlarım yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok: