20 Temmuz 2020

Frambuazlı Pasta


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Biz de çok iyiyiz. Annemle ben pandemi sürecinde birkaç diziyi internetten seyrederek tamamladık. Bunlar Hakan Muhafız 3. sezon, No.309, Çilek Kokusu, Sana Bir Sır Vereceğim idi. Ben de şimdi Erkenci Kuş'u izliyorum.Çok eğlenceli.Hakan Muhafız dışında diğer dizilerde Demet Özdemir oynuyor, kendisini çok severek izliyoruz.  Eğer erkenci kuşu bitirebilirsem sonra da Dolunay'ı seyretmek istiyorum.
Tv'de yaz ekranında da Sen Çal Kapımı, Çatı Katı Aşk ve Bay Yanlış'ı severek izliyoruz. Üçünü de severek izliyorum ama en çok Bay Yanlış'ta eğleniyorum. Can Yaman'ı seviyorum da erkenci kuşta da benzer rolde. Ben özellikle Özge Gürel'i severek izliyorum.  Biz de durumlar böyle. Sizler neler yapıyorsunuz, neler izliyorsunuz?


Evet, canım pasta istemişti, Güldal ablam beni kırmadı ve pasta yaptı. Tadı çok enfesti. Yine beni kırmadı ve tarifini verdi. Şimdi tarife geçiyorum.

Tart hamuru için
3 adet yumurta
1 su bard. toz şeker
1 yemek  kaşığı yoğurt
1/2 su bard. sıvıyağ
1/2 su bard. süt
1 paket kab. tozu
1 paket vanilya
2 su bard. un

Kreması için
3 su bard. süt
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı tepeleme nişasta
1 adet yumurta

Sosu için
350 gr  frambuaz
1 su bard. toz şeker
1/2 çay bard. su
2 tatlı kaşığı nişasta (tepeleme) 

Ever dostlarım tarifi verdim, kreması piştiği için çok güzel ve hafif oluyor. Sos ta pişiyor. Deneyin tadına bayılacaksınız. Yapıp yiyince mutlaka bana yorum yazın. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın. 





Hiç yorum yok: