21 Ekim 2013

Bayram Bitti...


Sevgili dostlarım, merhaba! Bayram bitti, tatil bitti, iş yaşantımıza geri döndük!
Ben, annemle 10 gün önce Cuma günü İstanbul'a gittim, Pazar günü Güldal kuzu, İlayda ve Aytülcüm ile eşi geldiler. Benim için asıl bayram o gündü. Bayram tatili nedeniyle Aytülcüm ve eniştem İsrail'e gittiler. Biz Güldal kuzum ile bol bol görüştük. İpsala'dan arkadaşım Dilek ile  görüştüm, üst kat komşumuz, arkadaşım ile de bir araya geldik. Bol bol dinlendim. Bayramın üçüncü günü ablama gittik (Güldal kuzum).
Son gün de ben, yollar kalabalık olmasın diye yola çıktım gel de gör ki bunu akıl eden tek biz değilmişiz, yine de yollar kalabalıktı. Otobüsler, otogardan zorlukla çıktılar. Misi'yi anneme bıraktım bu kez. Annem getirecek. Annemi de, kızımı da çok özledim. Neyse ki bugün kavuşuyorum!  Cumartesi günü kaçırdığım dizileri internetten izledim, pek bi hoşuma gitti. Dün de aradığım evrağı bulabilmek için bütün bir dolabı indirdim, işe yaramadı, çünkü bulamadım. Yoruldum, ama iki gün dinlendim, akşam  "Güneşi Beklerken" dizisini izledim. Yattım.  Sonra da bu sabah zor uyandım ve apar topar hazırlanıp işe gittim. Şimdi ne mi yapıyorum, bu yazıyı yazıyorum. Sonra plan hazırlayacağım! Bir daha da sömestr tatiline dek böyle uzun bir tatil yok! Hayırlısı olsun bakalım!
Dostlarım, benden şimdilik bu kadar, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: