15 Kasım 2017

Doğum Günüm



Merhaba dostlarım, benim bugün doğum günüm, 46 yaşımı bitirdim. Gün boyunca sevdiklerim beni aradılar, mesajlar yolladılar. Herkese çok teşekkür ediyorum. Ve yeni yaşımda sağlık, mutluluk, başarı, neşe peşimi bırakmasın diye dua ediyorum. Şu an'da tek bir dileğim var, il içi atama zamanı gelsin ve ben tercih yapayım, arzu ettiğim okullardan en hayırlı olana atanayım. Huzurlu, mutlu olayım. Şu an'da da mutlu ve huzurluyum ama çok ta değil. Her gün bir  veli okulda kalıyor, çocuklarla ilgileniyor. Umarım bu durum sene sonuna dek devam eder. Okula bir yardımcı bayan alamıyoruz çünkü sigortasını ödeyemiyoruz. Veliler de okulda kalma konusunda biraz isteksizler.
Keşke okul ya bütünüyle kapansaydı ya da hiç kapanmasaydı. Üzülen ben oluyorum. İnşallah her şey yolunda gider. İnşallah bundan sonra da böyle tatsız olaylar yaşamam Allahım!

Hiç yorum yok: