21 Kasım 2013

Evdeki Hesap

Sevgili dostlarım merhaba! Evet, sabah uyanınca karşılaştığım manzara buydu. Hayatımda ilk kez böyle bir manzarayla karşılaştığım için şok oldum, gittim annemi uyandırdım.  İpad'imle resmini çektim, görüntüyü Aytülcüm'e gönderdim (ipad'i bana Aytülcüm doğum günümde hediye etti, çok  minnettarım). O da çok şaşırdı. Hemen müdür yardımcımız İlhan Bey'i aradım, evde beklememi söyledi. Sonra müdür beyle, stajerimle, Şenay hanımla görüştüm. Bizim orada oturan diğer öğretmen arkadaşlar ve öğrencilerim de okula gidememişler. Bugün için mazeret izni kullanmış oldum. Ben okuldan çıkıp eve döndükten sonra çayımızı içip bir şeyler atıştırıp güya annişimle pazara gidecektik. Evdeki hesap çarşıya uymadı, pazar yalan oldu! Evde zorunlu olarak dinleniyoruz, şimdilik durum bu.
Yeniden görüşünceye dek dostça kalın!

Hiç yorum yok: