5 Şubat 2010

Sevinçten Havalara Uçmak



Bugün, hem güzel hem de sıkıcı bir haber aldım!
Sıkıcı haberden başlayalım, yapışık ikiz gib olduğumuz, biricik arkadaşım Bahar'da yine nodül çıkmış, geçen yıl ameliyat olmuş.
Sintigrafi çekilmiş, Salı günü de biyopsi yapılmasına karar verilmiş! Dilerim temiz çıkar ve şimdiden çok özlediğim biricik arkaşım bir an önce aramıza döner!

Güzel haber ise ayrılmak durumunda kalan çalışma arkadaşlarıma yeniden kavuşacağımızı öğrenmiş omlam! Haberi can dostum Bahar'ımdan öğrendim. Hemen diğer arkaadaşlarımla haberleştik! Hepimiz çok çok üzülmüştük! Tatile girişimiz karamsar ve mutsuz olmuştu! Şimdi keyifli bir başlangıç yapabiliriz!

Öbür yandan yaşantımda çok çok doğru bir insanla karşılaştım, aşk anlamında değil! O da bir gün olacak inşallah!
Ama karamsar, mutsuz, depresif zamanlarım sona erdi, yeniden doğmuş gibi oldum! Çok şükür!
Tüm dostlarımın da kendilerini yeniden doğmuş hissedebilecekleri güzel olaylar yaşamalarını diliyorum!

Yeniden görüşünceye dek kocaman sevgiler!

Hiç yorum yok: