13 Eylül 2014

Benim Minişlerim


Merhaba sevgili dostlarım, yine çok uzunca bir süredir görüşemiyoruz değil mi? Nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Ben de iyiyim. Bugün evde büyük temizlik vardı, annişle Ayşe kolları sıvadılar. Ben de yıkanan perdeleri  ütüledim. Ve son iki saattir iki haftalık plan hazırlamakla meşgulüm. Önümüzdeki ve ondan sonraki haftaya hazırlık olsun istiyorum doğrusu. Çünkü Cuma günü doktor kontrolüm var, Perşembe günü okuldan sonra İstanbul'a gideceğim. Kolaylık olmasını istiyorum, plan düşünmek istemiyorum açıkçası.
Geçtiğimiz hafta öğrencilerimle tanıştım, hepsi birbirinden şeker minişler. Hele bir tane ufacık, mavi gözlü kızım var ki anlatamam. Annesini seksen gün önce kaybetmişler. Çocukcağız iş arkadaşım Fatmanur ile konuşurken "benim annem öldü" demiş. Babası ona her şeyi anlatmış. Kaza sonucu kaybetmişler. Allah sabır versin. Hepsine kanım kaynadı. Minişlerimle zevkli bir eğitim-öğretim yılı geçirmek dileğiyle. Şimdilik benden bu kadar sevgili dostlarım, yeniden görüşünceye dek dostça kalın.

Hiç yorum yok: