30 Haziran 2014

Keyifli Bir Yaz Günü


Sevgili dostlarım merhabalar! Nasılsınız, dilerim çok iyisinizdir. Ben çok iyiyim. Bu sabah saat 06.00'da kalktım, 06.45'te yola çıktım, doktora gittim. Bir sorun yok yalnızca kontrol. Bir de doktorum ilaçlarımdan birini değiştirdi. Çıktım, eve döndüm. Daha sonra annem, Güldal ablam ve ben Aytülcüm'e gittik. Kahve içtik, bol bol sohbet ettik. Yemeğimizi yedik, çayımızı içtik. Hava değişkendi. Açtıkça kendimi havuza attım. Çok güzel zaman geçirdim, geçirdik. Sonra Aytülcüm yine kahve yaptı. Havuzun içinde kahve içmek beni inanılmaz şımarttı. Her tripleks evin nefis bir bahçesi ve kendi havuzu var. Evleri Göktürk'te. Evi satın aldılar, taşındılar, inanılmaz güzel, Allah güle güle oturmayı nasip etsin! Son kahvemizden sonra yola koyulduk, evimize döndük. Sonra annem, fırına sosis, domates, sivri biber attı. Son derece hafif bir yemek yemiş olduk. Şimdi annem, ipad'imde oyun oynuyor, ben de siz dostlarımla paylaşmak üzere yazı yazıyorum, bir yandan da final kahvemi içiyorum. Keyif devam ediyor anlayacağınız! Şimdilik durum bu, yeniden görüşünceye dek dostça kalın! Bu arada 10 gün sonra tatile çıkıyoruz. Tatili iple çekiyorum! Kocaman sevgilerimle!

1 yorum:

mutluluk dedi ki...

iyi tatiller :) bu güzel blog için de teşekkürler.