8 Haziran 2014

Bir Gecenin Beyliği


Bir Gecenin Beyliği' bir gençlik romanıdır.
Yazar bu yapıtında, 50' li yılların sonunda İsviçre' nin Lozan kentinde öğrenimlerini sürdüren Türk gençlerinin bir gecelik serüvenlerini anlatır. Yaşamlarının başlangıcında olan bu gençler, yabancı bir ülkede bulunmanın verdiği özgürlük içinde, bir yandan yaşadıkları günlerin tadını çıkarmaya çalışırken öte yandan da gelecek endişesinden kaynaklanan bir karamsarlık ve başıboşluk içindedirler.
Aynı zamanda bir aşk romanı olan 'Bir Gecenin Beyliği' nde yer alan yaşam ve mutluluk üzerindeki görüşlerin bugün de geçerliklerini korudukları görülecektir.

*Sevgili dostlarım mutlaka bu kitabı edinin, okuyun. İnanın hiç pişman olmayacaksınız, ben çok uzun yıllar önce okudum, bir aile dostumuza verdim. Kitabım geri gelmedi ben de yeniden aldım. En kısa zamanda yeniden okuyacağım. Yeni bir kitap değil ama çok keyifli, duygusal, romantik ve alabildiğine hayatın içinden. Gençlik kitabı olduğuna bakmayın, annem de okumuş, çok keyif almıştı. Her yaştan okuyucusu olabilir.
Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: