16 Haziran 2014

Ben Yeniden Buradayım


Sevgili dostlarım merhaba! Nasılsınız, dilerim çok iyisinizdir. Ben çok iyiyim. Cuma günü İstanbul'a gittim, annişime kavuştum. Cumartesi sabahı ablam ve yeğenim ile Aytülcüm'e gittik. Yeni evlerini görmemiştim. Bayıldım evlerine, güle güle otursunlar. Birlikte çok güzel kahvaltı ettik. Sohbet muhabbet derken kahve faslına geçtik veee daha sonra güzelim havuzun tadını çıkardık. Havuza kaç kez girdiğimi saymadım. Bir ara sık aralık havuza girdim, ürpermedim. Akşam üzeri çay içtik. Aytülcüm, yeğenim için tiramisu yapmış ama İloş diyetini bozmadı.Aytülcüm'den çok güzel kitaplar aldım, elimdeki bitince onun kitaplarına geçeceğim.
Akşam da nefis bir mangal partisinden sonra ablamın elinden kahvemizi içtik ve vedalaşıp yola koyulduk. O gün tatile girdiğim duygusunu yaşadım oysa ki 15 gün daha Uzunköprü'deyim. Ama gerçekten ailece çok güzel bir gün geçirdik. Pazar günü annem, ablam, ben evimizin oradaki Akbatı'ya gittik, ben Lc Waikiki'den bir kaç tişört ve iki penye elbise aldım. İki tane çok güzel kitap aldım, eve döndük, çayımızı içtik ve Uzunköprü'ye doğru yola çıktık.
Bugün seminer sonrası eve döndüm, bir günü daha bitirdik. İnternetten aldığım kitaplarıma da bugün kavuştum pek bir memnun oldum.  Annemle çayımızı içtik, dışarı çıkıp bankalara uğradık, ödemelerimizi yaptık, alışveriş ettik ve evimize döndük. Yemeğimizi yedik, kahvemizi içtik ve işte şimdi buradayım! Aldığım kitaplar daha önce blogumda sizlerle paylaştıklarım! Benden şimdilik bu kadar, yeniden görüşünceye dek dostça, sağlıkla, umutla, keyifle, mutlulukla kalın!

Hiç yorum yok: