8 Haziran 2014

Ben Buradayım


Sevgili dostlarım merhaba nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben iyiyim. Dün öğleyin annemi İstanbul'a yolcu ettim. İki gün önce de Akçay'dan dönmüştü. Tatilde kalacağımız evi seçmek için gitti ama eli boş döndü. Çünkü bulduğu evlerden biri bahçe katıymış, Misi kaçabilir diye vazgeçtik. Erdek'i düşündük, olmadı. En sonunda Avşa oldu. Neye niyet neye kısmet! Annem, hareketli diye benim için hep orayı istermiş. Akçay'da çok hareketli ama iki yıl üst üste oraya gittik zaten. Tatili iple  çekiyorum, Temmuz'da gideceğiz.
Her neyse annemi yolcu ettiğimi belirtmiştim. Cuma günü okul çıkışı ben de İstanbul'a gidip iki gün kalacağım.  Memleketimde bir soluk alacağım hayırlısıyla! Cumartesi sabahı hep beraber Aytül'e brunch'a gideceğiz. Belki havuz sefası da yapacağız, belli mi olur? Bende durum bu sevgili dostlarım. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle, sağlıkla, dostça kalın!




Hiç yorum yok: