20 Mart 2014

Taptaze Kitaplarım


Yeniden merhaba sevgili dostlarım. Farklı zaman dilimlerinde ama kısa bir sürede  bir sürü kitabım oldu. Bana sıraya koyup okumak düşüyor. Taptaze kitaplarımdan "Pamuk İpliğinden Hayaller" ile başladım okuma serüvenime. Araya Aytül ablamın aldığı kitaplar da giriyor zaman zaman. Ben blogta "Boş Yere Süslenme" kitabının tanıtımını yapmıştım, bir süre okudum. Ama ablamın dediği kadar eğlenceli değildi, laf olsun diye okuduğumu fark edince bıraktım. İnsana pek bir şey veren bir kitap değil. Yüzeysel.  Kısacası ben beğenmedim. Ama "Pamuk İpliğinden Hayaller" okumaya başlar başlamaz insanı kendine çekiyor.
Onu da evvelki gün Uzunköprü Onur Market'te görmüştüm. Ertesi günü çok sevdiğim iş arkadaşım  Fatmanur'dan almasını rica ettim. Beni kırmadı, aldı. Benim en sevdiğim şey kitap alır almaz iç sayfasına adımı ve tarihi not düşmek.
 Ben şu anda bu yazıyı sizlerle paylaşabilmek için bilgisayarla cebelleşiyorum. 
Önceleri ne güzel her işimi firefox'ta halledebiliyordum. Şimdi blogum açılır açılmaz hata veriyor, arama sayfası devreye giriyor. Son günlerde  yazıyı chrome'da yazıyorum, resimleri explorer'de yükleyebiliyorum. Parti parti iş hallediyorum anlayacağınız, sayfaların takıldığını da  düşünürsek Allah bana sabır ve kolaylık versin! Benden şimdilik bu kadar dostlarım, sevgiyle, sağlıkla hoşçakalın!





Hiç yorum yok: