29 Mart 2014

Büyük Güne Hazırlanırken


Sevgili dostlarım merhaba, dilerim keyfiniz yerindedir. Benim de keyfim  yerinde.
Evvelki gün iş arkadaşım Fatmanur ile birlikte Kadir Bebe'ye gidip 23 Nisan için gösteri kıyafetleri baktık. Kızlar için çok güzel, krem rengi ve uzun elbise beğendik. Ben onu görür görmez çarpıldım doğrusu. İki takım gömlek ve etek baktık. Etek sayısı üçe çıktı. Erkeklere de kızların giysilerine göre keten pantolon, gömlek ve papyon seçtik.  İpad'imden ablama seçtiğimiz tüm giysileri viber programı ile gönderdim. Hepsini çok beğendiler. Ama İloş ve ablam elbiseye bayıldılar. Dün 23 Nisan ile ilgili olarak veli toplantısı yaptım.
Elbise oy çokluğuyla seçildi buna göre erkekler siyah pantolon, krem gömlek giyecekler ve siyah papyon takacaklar.
Sonra birkaç velim ve öğrencimle birlikte Kadir Bebe'ye ölçü almaya gidildi. Seçim hemen herkesin hoşuna gitti. Bilenler bilir Trakya'nın düğünü bol olur. Düğünlerde giyilebilecek bir elbise seçtik.
Bugün Aytülcüm, anneme gitti, Güldal kuzular da gittiler tabii. Ben ipad'imden Aytülcüm'e elbiseyi ileti olarak gönderdim. Annem de Aytülcüm de çok beğendiler. Elbise abiye ama sade abiye, üst kısmında pırıltılar var. 23 Nisan'a hazırlanıyoruz, telaşımız büyük. Benim çocuklar Rober Hatemo'nun "Senden Çok Var" şarkısında
ve Ayça'nın "Küçük Kız" şarkısında oynayacaklar. "Küçük Kız" çocukluğumuzun şarkısıydı.  Bana küçükken deselerdi ki "büyüyünce anaokulu öğretmeni olacaksın, öğrencilerini bu şarkıyla dansa hazırlayacaksın". İnanmazdım. Ben küçükken baş hemşire olmaya takmıştım. Ama 12 yaşımdan beri öğretmen  olmak istiyordum. Evet yarın büyük gün, seçim var, bakalım sonuç ne olacak? Yarın oy verir vermez İstanbul'a gideceğim. Malum ertesi günü doktor kontrolü var. Neyse ki Pazartesi günü okullar tatil.
İşte böyle. Benden şimdilik bu kadar! Yeniden görüşünceye dek dostça, sevgiyle kalın.



Hiç yorum yok: