10 Şubat 2014

Detoks Günleri


Sevgili dostlarım  merhaba! Benim için detoks günleri başladı, hem toksinlerden arınmak hem de mideyi küçültmek için. Bu hafta yalnızca meyve suyu ve domates suyu içiyorum. Hiç bir şey yemiyorum. Önümüzdeki hafta da yalnızca meyve ve yoğurt yiyerek detoksu tamamlayacağım. Sevdiğim sevmediğim ne görsem canım çekiyor. Bugün ilk gündü, ne baş ağrısı oldu ne de baş dönmesi, halsizlik. Bu günü çok sağlıklı atlattım ya gerisi çocuk oyuncağı. Ama öncelikli amaç mide küçültmek olduğu için bu kez kahveyi ve çayı kesmedim. Onları da kesseydim baş ağrısı dayanılmaz olurdu tıpkı 2006'da yaptığım gibi. Blogumu oluşturmadan önce yapmıştım detoksu. İnanılmaz zor geçmişti, sonra alışmıştım ama. Şimdiki yarı detoks olsa da yemek konusunda çok katıyım. Ne yapalım, geçici bir süre,  15 gün sonra bitecek.
Yeniden görüşünceye dek sağlıkla, dostça kalın!

Hiç yorum yok: