12 Temmuz 2013

Pamuk Poğaça


 Sevgili dostlarım yeniden merhaba! Bugün, bir süredir yapmaya niyetli olduğum pamuk poğaçadan söz edeceğim! Geçen gün, burnuma enfesss poğaça kokusu gelince dayanamadım. Malzemeleri tamamladım.  Mutfağa girdim ve poğaçamı yaptım! Ben, bu tarifi daha önce "Tarçın'ın Mutfağı'ndan" almıştım, birkaç kez yapmıştım, severek yemiştik. Sonra tarif kayboldu, internette ararken de "http://www.pelinchef.com /2009/05/pamuk-pogaca.html" da buldum, uyguladım, evet, kaybettiğim tarif buydu. Çok mutlu oldum!
Yalnız ben, tarifte yazdığı gibi 1 bardak su, 1 bardak süt olarak değil de 2 bardak süt olarak tarifi uyguladım, puf puf oldu! Denemenizi öneririm!
Yeniden görüşünceye dek dostça kalın!


2 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım mis gibi koktu seni takibe aldım bende beklerim sevgiler..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Betül çok teşekkür ederim! Sevgiler!