14 Mart 2012

Güneşin Olsun Gönlünde



Güneşin olsun gönlünde
Kar bile yağsa, ya da fırtına olsa
Gök bulutlarla ve dünya kavgayla dolsa
Güneşin olsun gönlünde
O zaman gelsin ne gelirse
Doldurur ışıklarla en karanlık gününü

Bir şarkın olsun dudaklarında
Sevinçli ezgilerle
Seni günlük tasalar bunalıma boğsa bile
Bir şarkın olsun dudaklarında
O zaman gelsin ne gelirse
Yardım eder savuşturmaya en yalnız gününü

Başkaları için de bir diyeceğin olsun
Tasada ve bunalımda
Ve kendi ruhunu şenlendirecek her şeyi
Söyle onlara da,bir şarkın olsun dudaklarında
Yitirme sakın yürekliliğini
Güneşin olsun gönlünde
Ve her şey iyi olacak

Casar Flaischlen


* Bu şiiri çok seviyorum bu yüzden bu şiiri uzun bir süre sonra yeniden yayımlamak istedim! Sorunlar yaşanıyor ama önemli olan gönlümüzde ilkbaharı yaşamak!

2 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
:)
ÇOK HOŞ PAYLAŞIMLAR
:)
BANA DA BEKLERİM.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Ben de tanıştığıma çok sevindim! Mutlaka uğrayacağım, sevgiyle kal!